آستان مبارک چهار امامزاده، میزبان قرائت دعای عرفه

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: علاوه بر مصلی امام خامنه ای، یک مسجد و سه بقعه متبرکه در این شهرستان عصر چهارشنبه هفتم تیرماه همزمان با نهم ذی الحجه میزبان مراسم پرفیض دعای روز عرفه شد.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: مراسم پرفیض دعای روز عرفه عصر امروز با حضور پرشور مردم در محل مصلی امام خامنه‌ای به صورت محوری، مسجد قبور سادات، امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت، امامزاده غیبی و شیخ مقدم الله آباد این شهرستان برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز مراسم دعا، سخنرانی در خصوص اهمیت و مباحث عید قربان، جایگاه و سابقه دعای عرفه و همچنین مداحی از جمله برنامه های پیش بینی شده و اجرایی در این روز بود.

 

علیپور عنوان کرد: در این روز معنوی تلاوت قرآن توسط احمدرضا دبدبه، قرائت دعا از سوی حجت الاسلام و المسلمین صفری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی و مداحی توسط کربلایی عباس زحمتکش انجام شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: امسال حضور اقشار مختلف مردم نسبت به سال های قبل رشد بسیار چشمگیری داشت طوریکه علاوه بر تکمیل شدن سالن های مصلی، محوطه آن نیز مملو از جمعیت بود که از ساعات قبل شروع مراسم حضور یافته بودند و مشغول خواندن نماز، مناجات و دعا خوانی بودند.

 

 

کد خبر 1275361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha