۲۶ پایگاه جمع آوری نذورات مردمی عید قربان دایر شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: ۲۶ پایگاه برای جمع آوری نذورات مردمی عید قربان در مناطق مختلف این شهرستان دایر شد و آماده دریافت کمک های مردمی است.

اصغر نورمحمدیان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرسان شمالی اظهارکرد: از این تعداد پایگاه یک مورد در محل اداره و 25 پایگاه در مرکز نیکوکاری سطح شهر فعال است که مردم می توانند خیرات و نذورات خود را به این مراکز تحویل دهند.

 

 وی با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت، عنوان کرد: مردم می‌ توانند از طریق اهدای گوشت قربانی و یا اهدای نذورات خود به‌ صورت نقدی که باهدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود، مشارکت داشته باشند.

 

 

نورمحمدیان خاطرنشان کرد: شماره کارت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان جهت  پرداخت کمک های مردمی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۱۴۲۴ است که ۶۰ نفر عوامل اجرایی شهرستان در بخش های مختلف مشارکت خواهند داشت.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: این نهاد همه ساله با فرارسیدن عیدسعید قربان، با همکاری مردم نوعدوست، نذورات جمع آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بدسرپرست و خانواده های دارای بیمار صعب العلاج در همان روز عید، بین نیازمندان توزیع می کند.

 

نورمحمدیان با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته نیکوکاران شهرستان در عید قربان یک میلیارد و500 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند و در مجموع  30 راس دام سبک و یک راس دام سنگین توسط پایگاه های امداد نیز جمع آوری و گوشت های قربانی بین نیازمندان و محرومان شهرستان توزیع شد.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

کد خبر 1275363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha