«ترور و تحریم» دو جنایت اصلی آمریکا علیه ملت ایران است

حجت الاسلام اکبری مطلق با تأکید بر اینکه «ترور و تحریم» دو جنایت اصلی آمریکا علیه ملت ایران است، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، فرصت مغتنمی برای رونمایی چهره مدعیان دروغین حقوق بشر و تبیین جنایات آمریکا است.

حجت الاسلام محمدجواد اکبری مطلق- رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به نقش امریکا در پرورش گروه‌های تروریستی، گفت: امریکا یک بحثی دارد تحت عنوان اینکه هر چیزی که مخالف امنیت ملی من باشد با آن مقابله می‌کنم یا برای حفظ امنیت ملی امریکا دست به هر کاری می‌زند و سازمان‌های بین‌المللی برای او اصلا مطرح نیست و بیشتر امنیت ملی آنان در بحث اقتصادی است به همین جهت در این زمینه خاورمیانه برای آنان جای خوبی است چون نفت و معادن دارد.

 

وی افزود: امریکا برای رسیدن به خاورمیانه دست به هر کاری می‌زند از ایجاد اختلاف بگیرید تا اغتشاش و جنایات فجیع با سازماندهی نیروهای اجاره‌ای مانند گروه‌های تکفیری.

 

حجت الاسلام اکبری مطلق با اشاره به تربیت و تقویت منافقین توسط امریکا و اروپایی، ادامه داد: ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب و سپس جنایت انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ششم و هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰، یکی از اقدامات منافقین است.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین است، افزود: شهید آیت الله بهشتی تئوری‌پرداز قوی که بر مباحث علمی و جهانی مسلط بود و توانایی پیاده‌سازی این فکر را داشت اما اکنون برخی شهید بهشتی مورد نظر خودشان را با تقطیع کلام او مطرح می‌کنند.

 

وی بر افشای جنایات امریکا تأکید و بیان کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، فرصت مغتنمی برای رونمایی چهره مدعیان دروغین حقوق بشر و تبیین جنایات آمریکا و اروپا علیه ملت ایران است.

 

حجت الاسلام اکبری مطلق افزود: حمله جنایتکارانه موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۶۷، تحریم اقتصادی ۴۰ ساله ملت ایران و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از جنایات آمریکا است.

 

 

 

کد خبر 1275508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha