لزوم تعیین تکلیف تورهای گردشگری غیرمجاز در شهرستان اندیمشک

محرابی، گفت: باید تکلیف تورهای غیرمجاز توسط نهادهای مرتبط مشخص شود تا سبب انجام رفتارهایی دور از شأن مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اندیمشک در مناطق گردشگری نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، بهزاد محرابی، در جلسه توجیهی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و برگزار کنندگان تورهای گردشگری که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: در حوزه گردشگری آسیب‌های جدی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و نباید در یک منطقه شهیدپرور با عناوینی مانند بوم‌گردی و گردشگری، اعمال خلاف شرع انجام شود.

 

مسئول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک، افزود: توجه به مشکلات معیشت مردم اولویت ستاد امر به معروف است و ما از جذب هر چه بیشتر توریست‌ها و گردشگران در شهرستان اندیمشک استقبال می‌کنیم اما نباید اعمال خلاف موازین اسلامی رخ دهد.

 

وی اذعان کرد: باید تکلیف تورهای غیرمجاز توسط نهادهای مرتبط مشخص شود تا سبب انجام رفتارهایی دور از شأن مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اندیمشک در مناطق گردشگری نشود.

 

در پایان این جلسه مقرر شد که مدیران تورهای گردشگری نسبت به اخذ مجوزات لازم از دستگاه‌های ذیربط جهت فعالیت در حوزه تفریحی و گردشگری اقدام لازم را به‌عمل آورده و تصویری از مجوز صادر شده را به دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ارسال کنند.

 

فرماندهی انتظامی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیمشک نسبت به نظارت میدانی بر فعالیت تورهای گردشگری اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

 

مدیران تورهای گردشگری تذکرات لازم را در خصوص رعایت موازین اسلامی و عفاف و حجاب هنگام برپایی تورهای تفریحی به تمامی شرکت‌کنندگان و لیدرها ارائه دهند.

 

ضمناً هرگونه تخلف شرعی و قانونی در این خصوص مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1275514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha