آبرسانی به شهرهای بم و بروات/ وعده ای که در کمتر از یکسال عملی شد

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان کرمان طرح آب‌رسانی به شهرستان‌های بم و بروات از سد نساء با حضور وزیر نیرو، مسئولین ارشد استان، نمایندگان مجلس و... افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان، صبح جمعه(۹ تیر) طرح آب‌رسانی به شهرستان‌های بم و بروات از سد نساء با حضور وزیر نیرو، مسئولین ارشد استان، نمایندگان مجلس و... افتتاح شد.

 

 

این طرح در سفر سال گذشته دولت مردمی به استان کرمان، پس از 10 سال وقفه فعال و امروز کمتر از یک سال از وعده رئیس جمهوری به مردم شهرستان بم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


 

استاندار کرمان گفت: حضور کریمانه آیت الله رئیسی برای افتتاح طرح های آبرسانی در حالی است که استان کرمان این روزها با مشکل جدی مواجه است.
وی ابراز داشت: این روزها نقاطی از استان با تانکر آبرسانی می‌‌شود و این سفر به عنوان آب، روشنایی و امید نام گرفته است.

 


وی گفت: بیشترین مشکلات استان در حوزه آب در دو بخش شرب و کشاورزی است.‌ آب شرب برخی نقاط استان با مشکل جدی مواجه هستند.

 


وی با اشاره به سه طرح آبرسانی در استان ابراز داشت: با همدلی مسئولان استان کارهای آبرسانی با سرعت در حال انجام است.

 


استاندار کرمان از جمله دیگر پروژه‌های مهم استان در بخش خصوصی به فعالیت مجتمع صنعتی گل گهر در اجرای گهرپارک، فاضلاب سیرجان و خط راه‌آهن که دو خط شمال و جنوب را به هم وصل می‌کند، اشاره داشت‌.

 


فداکار افزود: بیمارستان انار نیز تجهیز شده و آماده افتتاح رسمی است، معدن درآلو نیز در حال پیگیری است.

 


بنا بر این گزارش در سفر امروز ۹ تیر ماه آیت‌الله رئیسی به استان کرمان،‌ فاز اول تصفیه‌خانه و آبرسانی به بم و بروات و ۱۵ طرح برق‌رسانی استان کرمان افتتاح شد.

 

 

کد خبر 1275521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha