مشارکت خيران ۴۷ کانون فرهنگی و هنری در طرح ملی نذر قربانی «۵ هزار مسجد، ۵ هزار قربانی»

حجت الاسلام پاکدامن، از مشارکت خيران ۴۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان در طرح ملی نذر قربانی «۵ هزار مسجد، ۵ هزار قربانی» به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالي اظهارداشت: مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، طرح نذر قربانی «5 هزار مسجد، 5 هزار قربانی» را کلید زد.

 

وی در توضیح نحوه اجرای این طرح بیان کرد: هر کانون فرهنگی و هنری می بایست برای خرید هر رأس دام و قربانی و توزیع گوشت آن، مبلغ 20 میلیون ریال مشارکت کرده و موسسه حضرت خدیجه هم بابت هر قربانی، مبلغ 60 میلیون ریال به حساب کانون واریز می کرد.

 

حجت الاسلام پاکدامن، مبلغ مشارکتی از سوی کانون ها تاکنون و ویژه عید قربان را یک میلیارد و 580 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تا کنون 47 کانون فرهنگی و هنری مسجد با هدف دستگيري از خانواده هاي نيازمند و با ثبت و واریز مبلغ فوق برای قربانی 79 رأس گوسفند اقدام کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های و فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی مبلغ کمکی و مشارکت موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم  به کانون های مساجد خراسان شمالی را چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ ویژه عید سعید قربان، به حساب کانون های مشارکت کننده واریز شده است.

 

حجت الاسلام پاکدامن اعلام کرد: خیران و فعالان مساجد دیگر که قصد مشارکت در این طرح و نیز اطعام نیازمندان را دارند،  از امروز شنبه دهم تیرماه، ویژه عید غدیر سامانه ثبت مشارکت و اجرای طرح مذکور به آدرس https://khadije.ir/donate?nazr=mosque_victim مجددا در دسترس قرار می گیرد و می توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 

 

 

کد خبر 1275626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha