اجرای طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» در ۲۲ مسجد شهرستان خوی

ضیافتی گفت: طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» در ۲۲مسجد شهری و روستایی شهرستان خوی در حال برگزاری است.

 یوسف ضیافتی،  مسئول دفتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خوی،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» در 22 مسجد شهری و روستایی شهرستان خوی در حال برگزاری است.

وی افزود: امسال دومین سال برگزاری طرح اوقات فراغت در قالب «مسجد، کانون نشاط» دومین طرح ملی اوقات فراغت اجرا خواهد شد.

ضیافتی ادامه داد: این طرح با همکاری دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران،  آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر خوی با محوریت کانون های مساجد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از 27 خرداد تا 7 تیر ماه ادامه دارد، گفت: از 10 تیر الی 10 شهریور ماه نیز با برنامه های مختلف با هدف غنی سازی اوقات فراغت در خدمت نوجوانان 7 تا 16 سال خواهیم بود.

ضیافتی اجرای برنامه‌های قرآنی، ورزشی، اردویی، کمک های اولیه، درسی و تقویتی را از جمله برنامه های طرح تابستانی طراوت «مسجد،  کانون نشاط» عنوان کرد.

وی  با اشاره به کانون های فرهنگی و هنری مساجد آسیب دیده نیز گفت: در شهرهایی که کانون های مساجد آن‌ها در اثر زلزله آسیب دیده اند تدابیر لازم جهت ثبت نام اندیشیده شده و در شهر فیرورق دو مسجد ولیعصر و امام حسین (ع) در حال ثبت نام هستند.

ضیافتی گفت: علاقه مندان به شرکت در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی کانون های فرهنگی، هنری مساجد می توانند با حضور در پایگاه های محل زندگی در این کلاس ها ثبت نام و از طریق مدیر کانون مسجد در سایت سامانه بچه های مسجدی بارگذاری کنند.

کد خبر 1275660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha