برخورد قاطع سران کشورهای اسلامی به عاملین اهانت به قرآن در بازدارندگی این گونه اقدامات موثر است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه دشمنان امت اسلام از تعالی مسلمانان عصبانی هستند، گفت: وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و برخورد قاطع سران کشورهای اسلامی با عاملین اهانت به قرآن در سوئد در بازدارندگی این گونه اقدامات موثر است.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: در ایامی که امت اسلام در حال انجام مناسک حج هستند و به نوعی شاهد وحدت جهان اسلام هستند از سوی مکتب شیاطین اقدام بی شرمانه ای صورت گرفت به مقدسات همه مسلمانان عالم توهینی صورت گرفت.

 

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اقدامی که در سوئد صورت گرفت، نشان دهنده ضعف، استیصال، عقب ماندگی و درماندگی همه کافران که در مکتب شیاطین، شرک و کفر و بت پرستی قرار دارند. این اقدام نشان از درماندگی همه دلدادگان مکتب ابوسفیانی است.

 

 

وی ادامه داد: این اقدامات را نباید به نشانه ضعف اسلام و لطمه ای به اسلام ببینیم بلکه آن را نشانه هایی از پیشرفت، رشد یافتن و توسعه دین مبین اسلام و ارزش های الهی بدانیم.

 

 

وی افزود: امت اسلام به سمت تعالی حرکت می کند. دشمنان اسلام هر موقع این تعالی را می بینند، احساس شکست و ضعف می کنند و برای کند شدن این تعالی و زیر سوال بردن وحدت جهان اسلام دست به چنین رفتارهای شیطانی و وحشیانه ای می زنند.

 

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و برخورد قاطع سران کشورهای اسلامی با این گونه اقدامات می تواند در بازدارندگی این اقدامات موثر باشد. آنچه که در حال حاضر لازم است، این است که سران همه کشورهای اسلامی و دلدادگان مکتب نبوی و قرآن کریم با «ید واحد» شدن و انسجام و همدلی و یکپارچگی و اقدامات جامع و کامل با این رفتار برخورد کنند.

 

 

وی بیان کرد: بدون شک ملت ایران که همواره پرچمدار حرکت های نبوی و توحیدی بودند باید در محکومیت این اقدام تلاش کنند. مطمئن هستیم در آینده نه چندان دور همه کسانی که در مکتب شیاطین رشد کردند و پرورش یافته نظام سلطه هستند، شکست بزرگ و مفتضحانه ای را از امت اسلام می خورند.

 

 

عزیزی خاطرنشان کرد: باید منسجم و هماهنگ عمل کنیم و جبهه اسلام متحد در برابر این اقدام بی شرمانه باشد تا همه جهان کفر ببینند و بدانند امت اسلام در باب ارزش های اسلامی و دینی یکپارچه است.

کد خبر 1275710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha