هتک حرمت قرآن کریم از سر ناتوانی دشمنان در مقابله با نورانیت و معنویت قرآن کریم است

حجت‌الاسلام رازیانی با محکوم کردن قرآن‌سوزی در سوئد گفت: هتک حرمت قرآن کریم از سر ناتوانی و شکست‌های متعدد دشمنان در مقابله با نورانیت و معنویت قرآن کریم است که ان شاالله این کار پلید دشمنان هم بی‌نتیجه خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن محکوم کردن اهانت سوئد به قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کریم تنها نسخه شفابخش بشریت است و توهین به کلام الهی توهین به مقدسات مسلمانان سراسر جهان است.

 

وی اعلام کرد: ارزش‌های دینی که برخاسته از فطرت الهی و نجات‌بخش بشریت است، همیشه باید مصون از تعرض، اهانت و دست‌اندازی باقی بماند و توهین به مقدسات دینی در هر ادیانی غیرقابل تحمل است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: سکوت و رفتار منفعلانه دولت سوئد عاملی برای جسورتر شدن ناقضین یکی از اصول بنیادین و بدیهی حقوق بشر یعنی اصل احترام به ارزش‌های دینی و آسمانی است و نباید اجازه داد که اهانت به قرآن کریم بی‌پاسخ بماند.

 

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: بی‌شک این اهانت خلاف عقلانیت وحقوق الهی انسان‌هاست که باعث جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات دینی صدها میلیون مسلمان در سرتاسر جهان شده است.

 

وی اضافه کرد: هتک حرمت قرآن کریم از سر ناتوانی و شکست های متعدد در مقابله با نورانیت و معنویت قرآن است و ان شاالله این کار پلید هم بی‌نتیجه خواهد ماند و معنویت و نورانیت قرآن کریم روز به روز در سرتاسر گیتی فراگیرتر خواهد شد

کد خبر 1275748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha