رونق کشاورزی بستر تحقق تحول اقتصادی است

حجت الاسلام فاطمی نیا با اشاره به شاخص های گسترده کشاورزی در شهرستان رومشکان، گفت: تحول اقتصادی رومشکان در گرو توجه به مسئله کشاورزی و تأمين آب کشاورزی است.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با بیان اینکه مساله کشاورزی را نباید دست کم گرفت، افزود: اگر مسئله کشاورزی در کشور ما رونق بگیرد، قطعاً اقتصاد ما متحول و پویا خواهد شد. مسئله کشاورزی را نباید دست کم گرفت.

 

امام جمعه رومشکان افزود: بخش کشاورزی به عنوان یکی ازپیشران های اصلی توسعه و رشد اقتصادی استان است و باید نگاه ویژه ای به این بخش صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه محور اقتصاد در کشور، می تواند کشاورزی باشد؛  افزود: متأسفانه  در دولت های مختلف شاهد کوتاهی ها در مسئله کشاورزی بوده ایم.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه در رومشکان بهترین و حاصلخیزین زمین های زراعی را داریم، خاطرنشان کرد: حدود ۳۲ هزار هکتار زمین مرغوب کشاورزی رومشکان نیازمند تأمین آب است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئله تأمین آب کشاورزی مهم ترین زیر ساخت برای تقویت تولید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در رومشکان است.

 

امام جمعه رومشکان با بیان اینکه رومشکان نمی تواند منتظر تکمیل سد معشوره باشد، افزود: سد معشوره برای کوهدشت هم یک آرزو است که ان شاءالله تحقق پیدا کند! اما برای رومشکانی که همجوار رودخانه سیمره هست، می توان مسئله کشاورزی و اقتصاد منطقه را برای همیشه از این طریق حل نمود.

کد خبر 1275826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha