اعزام هفدهمین کاروان «مهر درخشان رضوی» از فریدونکنار به مشهد

آزادی کناری گفت: هفدهمین کاروان مهر درخشان رضوی شامل ۲۹ نفر زائر اولی از فریدونکنار و ۱۵نفر از شهرستان جویبار در قالب یک کاروان با چاووشی‌خوانی از شهرستان فریدونکنار برای زیارت بارگاه منور رضوی بدرقه شدند.

محمد مهدی آزادی کناری-دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان فریدونکنار اشاره و اظهار کرد: این خادمیاران در کنار سایر برنامه های فرهنگی و ارزشی نسبت به اعزام زائر اولی ها به مشهدالرضا(ع) اهتمام ویژه دارند.

 

 

وی  از  اعزام هفدهمین کاروان «مهر درخشان رضوی» از فریدونکنار به مشهد الرضا(ع) خبر داد و  افزود: هفدهمین کاروان مهر درخشان رضوی، زائر اولی‌های امام رضا(ع) شامل ۴۴ نفر زائر اولی به بدین صورت ۲۹ نفر از فریدونکنار و ۱۵ نفر از شهرستان جویبار در قالب یک کاروان با چاووشی‌خوانی و برپایی ایستگاه صلواتی از شهرستان فریدونکنار بدرقه شدند.

 

آزادی کناری یادآورشد: هزینه این سفر، ۲۲۰میلیون ریال بود که از سوی خیران اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه زمینه این سفر معنوی به مناسبت دهه ولایت و امامت برای زائر اولی ها فراهم شده، بیان کرد: این کاروان سه روز مهمان زائرشهر مشهد خواهد بود و همچنین یک روز دعوت مهمان زائرسرا علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

 

کد خبر 1275840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha