جمع آوری بیش از چهار میلیارد زکات در بهزیستی مازندران

بریمانی از جمع آوری چهار میلیارد و ۸۲۹میلیون تومان زکات در بهزیستی مازندران خبر داد و گفت: این میزان زکات به صورت نقدی و غیر نقدی جمع ‌آوری و در اختیار جامعه هدف بهزیستی استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌فریبا بریمانی- مدیرکل سازمان بهزیستی مازندران امروز( ۱۱تیر) در نشست شورای زکات استان با اشاره به وجود سه هزار و ۶۰۰روستا در استان، اظهار کرد: طرح پنجشنبه های جهادی به نام گروه جهادی شهدای بهزیستی استان مازندران در روستاهای دیار علویان برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه طرح پنجشنبه های شهدایی با عطرافشانی گلزار شهدای روستاها و دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا آغاز می شود، گفت: ویزیت اهالی روستاها،‌شناسایی نیازهای نیازمندان و تحویل وسایل کمک توانبخشی به افراد دارای معلولیت از دیگر فعالیت های این گروه های جهادی است.

 

 

بریمانی با بیان اینکه تاکنون این طرح در ۷۰۰روستا برگزار شد، افزود: همچنین ۲هزار و ۲۰۰مددجوی بهزیستی شناسایی شده است.

 

 

وی از جانمایی ۴۵۰صندوق ثابت و سیار در سطح استان با هدف جمع آوری زکات خبر داد و گفت: ۱۵۰دستگاه کارتخوان نیز با هدف جمع آوری زکات واجب و مستحبی تامین شد.

 

 

بریمانی از جمع آوری چهار میلیارد و ۸۲۹میلیون تومان زکات خبر داد و افزود: هم استانی‌های عزیز و خیرین گرامی می‌توانند نذورات و قربانی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و یا مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان اهدا کردند تا در کمترین زمان به دست نیازمندان برسد.

کد خبر 1275855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha