اجرای ۲۱ عنوان غدیرانه برنامه ویژه دهه ولایت و امامت در منطقه۸ اصفهان

مدیر منطقه۸ شهرداری اصفهان گفت: با مشارکت و همکاری کانون‌ها و موثرین فرهنگی محلات هفده‌گانه این منطقه، ۲۱ عنوان برنامه برای دهه ولایت و امامت در نظر گرفته شده است.

علی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: از میان 21 عنوان برنامه‌ای که با مشارکت و همکاری کانون‌ها و موثرین فرهنگی محلات هفده‌گانه در منطقه8 برگزار می‌شود، می‌توان به جشن «غدیر تا ظهور» اشاره کرد که روز هفتم تیرماه از ساعت ۲۰:۰۰ در محله میرعماد پارک بهشت برگزار می‌شود.

مدیر منطقه۸ شهرداری اصفهان افزود: برگزاری ویژه‌برنامه غدیرانه در روز هشتم تیرماه از ساعت ۱۸:۰۰ در پارک گل‌محمدی، برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در فرهنگسرای گلستانه واقع در محله مارچین، اجرای برنامه «کوچه به کوچه» به ترتیب در روز دهم تیرماه از ساعت ۱۸:۰۰ در فرهنگسرای باران واقع در محله شمس‌آباد، روز یازدهم تیرماه در فرهنگسرای بانوان فروغی واقع در محله تیران و روز دوازدهم تیرماه در فرهنگسرای صدرا واقع در محله بهرام‌آباد از دیگر برنامه‌ها است.

آنطور که مدیر منطقه8 شهرداری اصفهان گفت، «غدیر تا ظهور۲» برنامه دیگری است که روز دهم تیرماه از ساعت ۱۸:۰۰ در فرهنگسرای صدرا واقع در محله بهرام‌آباد برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه «مولای غدیر» روز دوازدهم تیرماه از ساعت 20 در فرهنگسرای گلستانه واقع در محله مارچین، برنامه «در رکاب علی (ع)» روز سیزدهم تیرماه از ساعت ۲۰:۰۰ در فرهنگسرای سلام واقع در محله کوجان، برنامه «غدیر، زیباترین عید» روز سیزدهم تیرماه، ساعت ۱۸:۰۰در فرهنگسرای بانوان فروغی، برنامه «اسطوره ولایت» روز چهاردهم تیرماه از ساعت ۱۰:۰۰ در فرهنگسرای باغ‌نوش واقع در محله خانه‌اصفهان میزبان شهروندان است.

باقری با اشاره به ویژه‌برنامه «همای رحمت» گفت: این برنامه روز چهاردهم تیرماه، ساعت ۲۰:۰۰ در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود، همچنین روز پانزدهم تیرماه، ساعت ۲۰:۰۰ برنامه «به عشق مولا» در پارک گل‌محمدی واقع در محله گل‌محمدی برگزار می‌شود و بوستان شهدای بهرام‌آباد روز پانزدهم تیرماه از ساعت ۲۰:۰۰ میزبان برگزاری برنامه «دستان ماه در دستان خورشید» است.

مدیر منطقه8 شهرداری اصفهان با اعلام اینکه ویژه‌برنامه «ایستگاه غدیر» روز پانزدهم تیرماه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در محله طامه برگزار می‌شود، گفت: جشن بزرگ ولایت نیز در محله شمس‌آباد و ویژه‌برنامه «قربان تا غدیر» در روزهای پانزدهم و شانزدهم تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در میدان گل‌ها واقع در محله خانه‌اصفهان اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه ویژه برنامه «کاروان غدیر» روز شانزدهم تیرماه، ساعت ۱۶:۰۰ در محله گل‌محمدی برگزار می‌شود، تأکید کرد: ویژه‌برنامه «من سفیر غدیرم» در فرهنگسرای مهر واقع در محله فردوان روز شانزدهم تیرماه، ساعت ۲۰:۰۰ و ویژه‌برنامه «غدیر بهشتی» در فرهنگسرای بهار واقع در محله کساره روز هفدهم تیرماه، ساعت ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد، همچنین ویژه‌برنامه «غدیرانه» در محله رزمندگان، بوستان عباسی روز هجدهم تیرماه، ساعت ۱۷:۰۰ میزبان علاقمندان است.

 

کد خبر 1275931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha