کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات برترین نوع انفاق و نشانه محبت است

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه عید غدیر بزرگترین و با فضیلت ترین اعیاد مسلمانان است، گفت:، کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات برترین نوع انفاق و نشانه محبت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب، امام جمعه سلطانیه در دومین جلسه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه با گرامیداشت دهه امامت و‌ ولایت گفت: روز عید غدیر بزرگترین و با فضیلت ترین اعیاد مسلمانان است.

 


رئیس هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه با بیان اینکه پیامبر اسلام در قبال رسالت خود، محبت به اهلبیت را خواسته و محبت روشهای مختلفی از جمله محبت زبانی، محبت مالی، محبت علمی و عملی از جمله آنهاست، افزود: کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات برترین نوع انفاق و نشانه محبت است. 

 


امام جمعه سلطانیه با تاکید بر فعالیت منظم و منسجم رابطین و اعضای ستاد عتبات گفت: اعضا و رابطین ستاد عتبات عالیات از هر فرصت و اجتماعات مردم برای ترویج کمک به ستاد عتبات استفاده کنند.

 


حسینی نسب با بیان اینکه زیارت پرچم امام حسین علیه السلام در ششم محرم در شهر سلطانیه و برخی روستاها انجام خواهد شد، افزود: هدف اصلی از پرچم گردانی ترویج زیارت و ترویج سبک زندگی اسلامی است و  در حاشیه برنامه هم نذورات مردمی برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات در عراق تحویل گرفته می شود. 

 


در این ابتدای جلسه نیز موحد رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان سلطانیه و آقای حضرتی رئیس ستاد عتبات عالیات بخش مرکزی و آقای سلیمی رئیس ستاد عتبات عالیات بخش باغ حلی به ارائه گزارش پرداختند. 

 


امیرخانی مسئول مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان وظایف ستاد را تشریح کرد و گفت: وظیفه اصلی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات جمع آوری نذورات مردم و مصرف آن در عتبات عالیات در عراق است.

کد خبر 1275956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha