تداوم ثبت نام بچه های مساجد چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآنی مدهامتان

ثبت نام بچه های مساجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان همچنان ادامه دارد و آخرین مهلت برای شرکت در این دوره از مسابقات ۳۰ تیرماه جاری تعیین شده است.

محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان همچنان ادامه دارد و آخرین مهلت برای شرکت در این دوره از مسابقات ۳۰ تیرماه جاری تعیین شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رشته های مسابقات قرآنی «مدهامتان» عبارتند از قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل بیت (ع) که شرکت کنندگان در این رشته ها به رقابت می پردازند.

 

وی اظهار داشت: جذب کودکان، نوجوانان و جوانان از اهداف اصلی برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری با بیان اینکه مهلت ثبت نام اعضای کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری تا ۳۰ تیر سال جاری ادامه دارد افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانون فرهنگی هنری مسجد محل خود یا سایت بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هرساله با برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان استعدادهای زیادی از نوجوانان و جوانان کشف می شود.

 

کد خبر 1275979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha