طرح پالايش کتاب و بررسي کتب مورد نياز کتابخانه کانون هاي مساجد خراسان شمالي، با اهداء کتاب و پوسترهاي نمايشگاهي وارد مرحله غني بخشي به فعاليت هاي کتابخواني و برنامه هاي اوقات فراغت مساجد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» گفت: پس از بررسی کتب کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد توسط ستاد استانی و یا خود فعالان و رابطان این کانون ها، کتاب های بلا استفاده  در قالب طرح «پالایش کتاب» جمع آوری و به ازاء آن کتاب های جدید و مورد نیاز، جایگزین شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی اضافه کرد: هم اکنون و با شروع ایام فراغت تابستانی، بیش از 70 عنوان کتاب جدید چه از طریق مشارکت نهادهای فرهنگی و چه  از راه فروش کتاب های کهنه و بدون مخاطب کانون ها، تهیه و به کتابخانه های کانون ها اهدا شد.

 

وی عناوین این کتاب ها را با اولویت حوزه کودک و نوجوان نام برد و گفت: علاوه بر این سعی شده تا برای ارتقاء مبانی فکری و عملیاتی فعالان مسجدی، نشر منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و کتب منتشرشده از مجموعه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، در اولویت انتخاب عناوین کتب اهدایی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین از تهیه 21 سری پوسترهای نمایشگاهی با موضوع انقلاب اسلامی، عفاف و حجاب  و سیر سیاسی زندگی امام خمینی (ره) در کنار این کتب اهدایی خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی توضیح داد: طبق برنامه ریزی انجام شده این پوسترها، برای ایام اوقات فراغت و ویژه نوجوانان، به کانون ها امانت داده می شود.

 

 

کد خبر 1276073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha