گروه موسیقی دف نوازان «غوغا» در دومین جشنواره ملی «نوای رحمت» صاحب مقام شد

گروه موسیقی دف نوازان «غوغا» به سرپرستی شایان آدینه زاده از خراسان شمالی در بخش ویژه دومین جشنواره ملی «نوای رحمت» شهرستان مهاباد صاحب مقام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ گروه دف نوازان «غوغا» به سرپرستی شایان آدینه زاده و خوانندگی و نوازندگی دوتار علی مقیمی در بخش ویژه دومین جشنواره ملی «نوای رحمت» شهرستان مهاباد موفق به کسب لوح تقدیر و تندیسِ برگزیده برتر بخش ویژه این جشنواره شد.

 

دومین جشنواره دف‌نوازی و مولودی‌خوانی «نوای رحمت» به مناسبت عید قربان و گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت سوم و چهارم تیرماه در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد و هنرمندان خراسان شمالی توانستند افتخار آفرینی کنند.

 

این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شد که گروه موسیقی «غوغا» در بخش ویژه این جشنواره به عنوان گروه برگزیده انتخاب و از اعضای گروه با اهدا لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است؛ گروه  موسیقی «غوغا» به سرپرستی شایان آدینه زاده طی سال گذشته در ۶ جشنواره و امسال تا کنون در پنج بخش مختلف از جشنواره های ملی و بین المللی موفق به حضور و کسب عناوین مختلف ملی و بین المللی برای هنر موسیقی استان خراسان شمالی شده است.

کد خبر 1276079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha