اجرای 160 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته زن در ایلام

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام، از اجرای 160 برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته زن در استان ایلام خبرداد.

زهرا نادری، سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام، صبح امروز(19 اردیبهشت) دراین خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این برنامه ها، متناسب با عناوین روزهای هفته زن، در راستای گرامیداشت مقام مادر و تجلیل از شخصیت زن در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود.


وی افزود: برگزاری جشنواره بزرگ زنان فاطمی در 3 بخش زنان شاغل، زنان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست، افتتاح خانه فرهنگ دیجیتال، افتتاح نمایشگاه سی سنگ و برنامه ی نشست بانوان فرهیخته با استاندار ایلام، از مهمترین برنامه های این هفته است.


سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام، اختتامیه جشنواره ملی بازی های بومی محلی زنان در ایلام با هدف احیای ورزش های بومی و محلی، ترویج و توسعه روحیه نشاط و شادابی و تقویت فرهنگ سلامت در بین جامعه زنان و افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان ایلام را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.


وی از برگزاری جشنواره غنچه فاطمی در هفته زن خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف بهره گیری از روش های منطبق با توان و ظرفیت شناختی کودکان جهت انتقال مفاهیم و آموزه های دینی و فاطمه شناسی در کودکان برگزار می شود.


نادری خاطرنشان کرد: برنامه های پیش بینی شده در هفته زن متنوع و ماندگار است و امیدواریم مورد توجه و استقبال جامعه زنان استان قرار گیرد.


پایان پیام/

کد خبر 130777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha