وی‍‍ژه برنامه های میلاد حضرت زهرا(س) در اراک

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری از برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و هفته زن در استان مرکزی خبر داد.

اشرف جواهری، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری و مشاور استاندار در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: گرامیداشت روز زن و برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) راهی برای تبیین سیره و منش حضرت صدیقه طاهره(س) است.

 

وی افزود: از این تعداد برنامه، 13 برنامه مربوط به شهرستان اراک با همکاری دستگاه های اجرایی و مابقی مربوط به شهرستان ها است که به همت ارگان ها و نهادهای مختلف و همکاری دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی برگزار می شود.


وی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی کارمندان دولت جام حورا، برگزاری مسابقات تیراندازی کارمندان دولت جام حورا، برگزاری مسابقات شنا کارمندان دولت، برگزاری مسابقات طناب کشی کارمندان دولت، برگزاری مسابقات والیبال کارمندان دولت، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همت اداره کل ورزش و جوانان در ایام هفته زن در شهر اراک را از برنامه های ولادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد.


جواهری برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و بازدید از مراکز فعالیت های اقتصادی زنان به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ 25/2/91، برگزاری همایش علمی خانواده متعالی و نقش زنان در رشد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خانواده، نشست مسوولان با فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و زنان روستایی تولیدکننده، برگزاری نمایشگاه تولیدات زنان روستایی و زنان کارآفرین به همت سازمان جهادکشاورزی برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: جشن بزرگ کوثر در روز 26 اردیبهشت به همت سپاه حضرت روح الله در سالن ورزشی 2 هزارنفری شهدای 5 مرداد با حضور گسترده جامعه ورزشی و بانوان شهر اراک برگزار می شود.


وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی کاملی از یک زن مسلمان است که همه بانوان عالم باید زندگی و سیره ایشان را الگوی برای زندگی خود قرار دهند.

 


پایان پیام/

کد خبر 131844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha