قانون هدفمندی یارانه ها، بسیاری از زمینه های قاچاق را منتفی می کند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: اجرای صحیح قانون هدفمندی سازی یارانه ها، علاوه بر استفاده صحیح از ثروت های ملی کشور، بسیاری از زمینه های قاچاق را نیز منتفی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، فیروز احمدی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل، صبح امروز (29 دی) در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در استانداری اردبیل برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: ارتقای توان عملیاتی دستگاه های دخیل در مبارزه با قاچاق مورد تأکید این کمیسیون است.

 

وی، بر ضرورت تعامل بیش از پیش کمیته های زیر مجموعه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تأکید و تصریح کرد: از صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز انتظار داریم با افزایش اطلاع رسانی و تولید برنامه های مختلف، آثار مخرب قاچاق را بیش تر به مردم معرفی کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل، با اشاره به اینکه برخی از لوازم بهداشتی، آرایشی قاچاق، غیر استاندارد و برای سلامت مصرف کنندگان کاملاً مضرهستند از مردم خواست از خرید کالا های قاچاق جدا خودداری کنند.

 

احمدی با بیان اینکه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل، با همت مضاعف اعضا و جلب همکاری های مردم، رتبه سوم کشوری را کسب کرده است، اضافه کرد: حفظ این جایگاه با هدف به حداقل رساندن معضل قاچاق، آثار غیر قابل انکاری را در حفظ سلامت عمومی جامعه به دنبال دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 13584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha