سومین جشنواره تجسمی فجر به آفریقا هم می رود

<BR> کشور غنا هم به جمع کشورهای میزبان سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر پیوست.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان،کشور غنا در آفریقا و شش کشور اتریش، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوریه و لبنان میزبان سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هستند.

 

پیش از این برگزاری سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در کشورهای اتریش، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوریه و لبنان اعلام شده بود و کشور غنا نیز به جمع این کشورها پیوست.


آثار عکاسی، پوستر و کاریکاتور سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه ملی غنا، در آکرا؛ پایتخت این کشور به نمایش درمی آید.


سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور غنا در این کشور برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران، خانه هنرمندان ایران، مرکز صبا، موزه هنرهای معاصر فلسطین، فرهنگسرای نیاوران و مرکز فرهنگی، هنری انقلاب اسلامی( مجموعه برج آزادی)، 22 استان کشور و جزیره کیش برگزار می شود.


سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، پوستر، عکاسی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، نگارگری و کاریکاتور به صورت رقابتی برگزار می شود و هنر خیالی نگاری، هنر جدید و همایش علمی از برنامه های جنبی جشنواره است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 13892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha