تحقق مصوباب سفرهای ریاست جمهوری توسط کمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از تحقق اکثر مصوبات سفرهای ریاست جمهوری توسط این نهاد خبرداد.

مهندس محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) به خبرنگار شبستان در اراک گفت: اکثر طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، مصوب سفرهای ریاست جمهوری که این نهاد متعهد به انجام آنها شده است با درصدهای بالا محقق شده است.

 

وی همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در زمینه مصوبات این سفرها پرداخت و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)، نهاد ریاست جمهوری، وزارت رفاه، استان و بانک ها از جمله متعهدین احداث و ساخت این مصوبات هستند که کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تاکنون به اکثریت تعهدات خود با درصد بالا عمل کرده است.

  

ولیئی خرید و احداث واحدهای مسکونی جهت مددجویان تحت حمایت را از مصوبات این سفرها عنوان کرد و گفت: حجم این واحدها 249 واحد در دور دوم و 700 واحد مسکونی در دور سوم بوده است که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان 100 درصد در دور دوم تعهدات خود را عملی کرده و در دور سوم در کل 41 درصد تعهدات انجام شده است.

 

وی تهیه جهیزیه را از دیگر این مصوبات عنوان کرد و افزود: حجم تعهدات در دور اول 1000 جهیزیه، در دور دوم 2800 و در دور سوم 2100 جهیزیه بوده است که این مصوبه در هر سه دوره به طور 100 درصد تحقق یافته است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مرکزی در ادامه تعهد پرداخت 2100 لوازم خانگی و پرداخت 2100 شهریه دانشجویی به افراد تحت پوشش امداد را از دیگر مصوبات این سفرها در دور سوم عنوان و تصریح کرد: این مصوبه نیز به طور کامل و 100 درصد محقق شده است.

 

ولیئی در پایان با اشاره به مصوبه خوب هیئت دولت در زمینه ساخت یک مجتمع فرهنگی در دور دوم این سفرها گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با عمل به تعهدات خود به طور 100درصد این مجتمع را نیز احداث و به زودی به بهره برداری خواهد رساند.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 142678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha