جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای قم برگزار شد

مراسم جشن پدران آسمانی همزمان با مبعث رسول گرامی اسلامی (ص) پدر معنوی امت مسلمان با حضور فرزندان شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، عضو خبرگان رهبری شب گذشته(28 خرداد) در این مراسم گفت: خانواده هایی که فرزندانشان را به گونه ای پرورش دادند که فدایی اسلام شدند و در راه خدا جهاد کردند و از آنان گذشتند انسان های ارزشمندی هستند.

 

آیت الله مومن افزود: والدین، همسران و فرزندان شهدا با گذشت و ایثار خویش رزمندگان اسلام را عازم جهاد فی سبیل الله نمودند و در این راه صبر پیشه کردند و در اجر آنان سهمیم شدند. اینها از ارزشی که برای شهدا در نظر گرفته شده بهره مند می شوند.

 

این عضو شورای نگهبان ادامه داد: خداوند با فرسادن رسول اکرم محمد مصطفی (ص) بر ملت منت نهاد و قرآن را از طریق رسولش به مردم ابلاغ کرد تا راه سعادت را بشناسند از آیات نورانی قرآن کریم در باب جهاد فی سبیل الله می توان به سوه عمران و بقره اشاره کرد که خداوندمی فرماید: کسانی که دراه خدا کشته شدده اند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند.

 

آیت الله مومن بیان داشت: شهدا کمالات معنوی را طی کردند و به مقام شهادت رسیدند، لطف خدا شامل حال ایشان است و این و کسانی است که با ایشان ارتباط دارند.

 

وی اضافه کرد: ایشان برای اجرای دستورات الهی به مقابله با دشمنان برخاستند و به شهادت رسیدند.لطف خداوند شامل حال ایشان است و آنان که با شهدا ارتباط دارند.

 

در پایان این مراسم فرزندان شهدا قبور پدر شهیدشان را در شب معبث رسول گرامی اسلام (ص) پدر معنوی امت مسلمان گلباران کردند.
 

پایان پیام/

کد خبر 143049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha