همایش هزار نفری ائمه جماعات شهرستان‌های استان تهران

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قدس گفت:همایش هزار نفری از ائمه جماعات شهرستان های استان تهران، اول تیرماه با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئول رسیدگی به امور مساجد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تهران، 'فتح اله عزیزی'، درگفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد:  با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد، طرح مسجدمحوری برای تامین نیازهای معنوی خانواده ها و رفع مشکلات نیازمندان در شهرستان های استان تهران و از جمله در شهر قدس اجرا می شود.

 

 وی افزود : به این منظور همایش هزار نفری از ائمه جماعات شهرستان های استان تهران اول تیرماه با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئول رسیدگی به امور مساجد در استان تهران برگزار خواهد شد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قدس ادامه داد: در جلسه ای با امام جمعه و مسئول امور مساجد شهرستان قدس، مقرر شد 20 نفر از امامان جمعه فعال شهرستان برای شرکت دراین همایش حضور یابند.

 

عزیزی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل موجود در مساجد برای رفع نیازهای روحی و معنوی، اظهار امیدواری کرد با توجه بیش از پیش به مساجد از این جایگاه معنوی عبادی در راستای رفع نیازهای فقرا و نیازمندان شهر قدم های موثری برداشته شود.


 

پایان پیام/

کد خبر 143186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha