برگزاری بیش از  140 برنامه فرهنگی، هنری در  جشنواره تابستانی تبریز

شهردار تبریز از آغار پنجمین جشنواره تابستانی تبریز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: 140 برنامه فرهنگی، هنری، تفریحی، ورزشی در سطح بوستان های محلی و دو پایگاه اصلی جشنواره برای شهروندان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، علیرضا نوین، شهردار تبریز، در جمع خبرنگاران مطبوعات و رسانه ها، از آغار پنجمین جشنواره تابستانی تبریز همزمان با اعیاد شعبانیه و به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و گروه های فرهنگی هنری در سطح شهر خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره عصر روز گذشته در تفرجگاه ائل گولی تبریز برگزار شد.


وی افزود: شهروندان تبریزی طی سال های گذشته استقبال گسترده و پرشوری از جشنواره‌های تابستانی داشتند و امسال نیز این جشنواره با شعار نشاط و تعالی از دوم تیر ماه و همزمان با شب ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار آغاز شد و در طول تابستان میزبان حضور شهروندان و میهمانان خواهد بود.


نوین، برگزاری پنجمین جشنواره تابستانی تبریز را احیای هویت فرهنگی محلات، بازیابی اصالت‌های فرهنگی تبریز و اوقات فراغت جوانان، خانواده ها و گردشگران تابستانی عنوان کرد و ادامه داد: ارتقای سطح نشاط و شادابی اجتماعی از جمله مطالبات فرهنگی مردم است و شهرداری تبریز به عنوان متولی برنامه‌های فرهنگ عمومی شهر، برای پاسخ به این مطالبه، برنامه‌ریزی‌های فراوانی را با استفاده از نظر کارشناسان و نظرسنجی از مردم عزیز تبریز به عمل آورده است.


مهندس نوین با اشاره به تنوع و گستردگی برنامه های پنجمین جشنواره تابستانی تبریز، گفت: در مدت برگزاری این جشنواره بالغ بر 140 برنامه فرهنگی، هنری، تفریحی، ورزشی و مفرح در سطح شهر و بوستان های محلی و دو پایگاه اصلی این جشنواره برای شهروندان تبریزی اجرا می شود.


شهردار تبریز تاکید کرد: این جشنواره با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و تفریحی در پارک ها، بوستان ها و فرهنگسراهای سطح شهر در خدمت شهروندان تبریزی خواهد بود.


وی ادامه داد: اجرای جنگ محلات ، برنامه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان، جشن‌های ویژه مناسبت‌های مذهبی و نمایش‌های خیابانی بخشی از برنامه‌های لحاظ شده برای این جشنواره است.


نوین از فرهنگسرای بزرگ الغدیر و مجتمع رفاهی تفریحی ائل گلی به عنوان دو پایگاه اصلی و مرکزی پنجمین جشنواره تابستانی تبریز نام برد و برپایی نمایشگاه های متنوع هنری و صنایع دستی در محل جاده سلامت ائل گلی را از دیگر برنامه های جنبی پنجمین جشنواره تابستانی تبریز برشمرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 144223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha