پیام مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت اعیاد شعبانیه

حجت الاسلام محمد آفتابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،‌ در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، متن کامل این پیام به این شرح است: انواری از نور الهی در ماه با شکوه شعبان به زمین تابید تا پرچم ولایت بر سرزمین مقدس اسلام به اهتزاز درآید و هدایت امت مسلمان به دست امامت برقرار شود.

 

سوم شعبان زاد روز سید و سالار شهیدان، امام آزادگی و پیشوای مومنان و آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) است که راز و رمز عبودیت، شجاعت، استقامت و حریت را به انسان ها آموخت.

 

انسان راستینی که شهرت و آوازه اش برجان و عمق وجود انسان های تمام اعصار نشسته است.

 

امام حسین (ع) پیشوای برگزیده ای از جانب خداوند منان که، پرچم جاودانه عزت و شرف را برای هدایت بشر بر دست گرفت به گونه ای که دنیا در برابر شجاعت و مروت فرزندان پاک نهاد یاران حضرت سیدالشهدا (ع) سر تعظیم فرود آورد.

 

این ماه شعبان است که در آن کاروان عشق از راه می رسد و حسین سلطان عشق، عباس ساقی عشق، زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق عرصه زندگی را تابناک می کنند و خود "عشق" نیمه شعبان خواهد آمد...

 

اینجانب اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان را به پرسنل شجاع و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان هشت سال دفاع مقدس و تمامی عاشقان و رهپویان طریق سرخ شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار، سرافرازی و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را در سایه توجه به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه خداوند مسئلت دارم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 144241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha