اجرای طرح یاران امام زمان (عج) در مساجد ورودی غربی پایتخت

برپایی جشن و سامانه نشاط در بوستان ها در آستانه نیمه شعبان در قالب طرح یاران امام زمان (عج) در مساجد ورودی غربی پایتخت اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 9 از اجرای طرح یاران امام زمان (عج) در مساجد ورودی غربی پایتخت خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج مفاهیم ارزشمند مهدویت و آشنایی با مفهوم انتظار در مساجد منطقه تا نیمه شعبان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این طرح از هر محله یک مسجد با رویکرد حضور و مشارکت بیشتر شهروندان انتخاب شده و به مدت دو شب در مسجد منتخب با حضور قاریان بین المللی و گروه تواشیح برنامه هایی از قبیل سخنرانی ، مولودی خوانی و مسابقه برگزار می شود.

آبادیان برپایی ایستگاههای فرهنگی در بوستان ها و سامانه های نشاط را از دیگر برنامه های شهرداری منطقه در اعیاد شعبانیه برشمرد و اظهار کرد: طرح یاران امام زمان (عج) در شب نیمه شعبان با برنامه ای ویژه در آستان امامزادگان عبدالله و زید (ع) به پایان می رسد.

بنابرگزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در سال جاری با کارکرد فرهنگی در مساج در راستای فرهنگ ولایی و فاطمی گامهای ارزنده ای برمی داریم.

به گفته وی سامانه های نشاط در بوستان های المهدی (عج)، کوکب، شمشیری و فتح برگزار و پذیرای شهروندان منطقه در شب اعیاد شعبانیه می شوند.

پایان پیام/



 

کد خبر 144404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha