تجلیل از جانبازان برتر استان مرکزی در اعیاد شعبانیه

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری مراسم تجلیل از 12 جانباز برتر استان مرکزی به مناسبت روز جانباز خبر داد.

فضل الله تکلو، معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت: برگزاری مراسم و جشن های مختلف و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از جانبازان راهی برای تبیین فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) جانباز بزرگ دشت کربلا، مراسم جشن روز جانباز به همت بنیاد شهید برگزار می شود، افزود: این مراسم همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور جانبازان و خانواده آن ها و همچنین خانواده شهدا و ایثارگران در سراسر شهرهای استان برگزار می‌شود.


تکلو برگزاری مسابقات ورزشی در رشته والیبال نشسته، تیراندازی و شنا، کوهپیمایی جانبازان به قله الوند و سفیدخانی، برنامه‌های فرهنگی با برگزاری مسابقات قرآن کریم و نقاشی کودکان با موضوع جانباز را از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به مناسبت روز جانباز عنوان کرد.

 

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری همایش تجلیل از جانبازان 50 درصد به بالا، دیدار با خانواده جانبازان و تجلیل از 12 جانباز برتر استان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در این اعیاد است.

 


پایان پیام/

کد خبر 144920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha