فعالیت 45 حلقه طرح چهره به چهره در مساجد استان مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از فعالیت 45 حلقه طرح چهره به چهره در مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، (6 تیر) در دیدار مربیان طرح چهره به چهره کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، که به مناسبت آغاز این طرح در استان در دفتر ایشان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در حال حاضر 45 مربی مجری برنامه طرح چهره به چهره در مساجد استان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه طرح چهره به چهره از سال 1383 در کشور آغاز شده است، افزود: استان مرکزی بیست و هفتمین استان در اجرای این طرح است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: در طرح چهره به چهره مربیان نسل جوان را تحت پوشش برنامه ها و مباحث اعتقادی، اخلاقی، احکام و آموزشی قرار می دهند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سهم استان مرکزی تشکیل 35 حلقه بوده است، افزود: با استقبال خوب مربیان در حال حاضر 45 حلقه طرح چهره به چهره برگزار شده است که فعالیت خود را از امروز آغاز خواهند کرد.

 

گفتنی است در این جلسه که با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار شد، نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مربیان طرح چهره به چهره نیز حضور داشتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 145788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha