اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا، از اعزام 50 مبلغ به مناسبت سوم شعبان به مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است.

 حجت الاسلام و المسلمین منوچهر احمدی پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا به خبرنگار شبستان از گیلان گفت: ماه شعبان از اعیاد ویژه ای است که عبادت و خودسازی در این ماه مهم ترین عمل است.

 

وی با اشاره به اینکه وظیفه منتظران فقط انتظار محض نیست، خاطرنشان کرد: آماده شدن به ظهور آن حضرت است که راه ائمه اطهار(ع) را هموار می سازد.

 

حجت الاسلام احمدی پور با تاکید بر اینکه در این ایام باید نوعی پیوند عمیق و ارتباط شایسته میان جوانان و اهل بیت (ع) ایجاد شود، تصریح کرد: اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است.

 

وی از اعزام 50 مبلغ به مناسبت ماه شعبان به مساجد شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود: ترویج و گسترش آموزه های اهل بیت(ع) و معارف غنی قرآن کریم از جمله اهداف این اعزام هاست.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا ادامه داد: این تعداد از مبلغان به منظور تبلیغ احکام دینی و ایراد سخنرانی به شهر، بخش ها و روستاهای شهرستان که با کمبود روحانی مواجه بودند، اعزام شدند.

 


پایان پیام/

کد خبر 145966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha