شهید بهشتی شمعی در محفل نورانی شهدای هفت تیر است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در پیام مشترک سالروز شهدای هفتم تیر، شهید بهشتی را همچون شمعی در محفل نورانی شهدای هفت تیر دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در این بیانیه مشترک آورده اند: هفتم تیر، یاد آور یاد و خاطره سید شهیدان انقلاب اسلامی، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد دو تن از بهترین همسنگران وی و یاران صدیق و وفادار حضرت امام خمینی(ره) است که در اوج قصاوت دشمنان کینه توز به شهادت رسیدند.


در ادامه آمده است: در این میان شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی همچون شمعی در محفل نورانی شهدای والامقام هفتم تیر می درخشد. بزرگ مردی که در لحظات حساس و سرنوشت ساز مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن در تثبیت این نهضت به ویژه تهیه و تدوین قانون اساسی، سامان بخشی و ایجاد تشکیلات نوین قضایی حضوری برجسته داشته است. شخصیتی که با زمان محدود؛ تأثیر مهمی در جهت گیری و سمت و سوی دستگاه قضایی و شکل گیری پایه های نوین آن داشت.


بی شک از افتخارات دستگاه قضایی وجود خدمتگزارانی است که بدون هیچ ادعا با تبعیت مخلصانه و عادلانه از مقام عظمای ولایت مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی مردم و تحقق عدالت برعهده دارند.
 

در پایان پیام آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی( ره) از پروردگار متعال توفیق روز افزون دستگاه قضایی را برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و انجام منویات رهبر معظم انقلاب را مسئلت می نماییم.

 

پایان پیام/

کد خبر 145971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha