برگزاری همایش شعر انتظار در زرندیه

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه از برگزاری پنجمین همایش شعر انتظار در این شهرستان خبرداد.

 حسین محمودی فر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ضمن تبریک به مناسبت اعیاد نورانی ماه شعبان به خبرنگار شبستان در اراک گفت: در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) پنجمین همایش شعر انتظار در این شهرستان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه و همکاری کانون فرهنگی و هنری شهدای مامونیه، مجتمع پذیرایی ستاره شمال و چاپخانه زرندیه برگزار می شود، افزود: شاعران علاقه مند به شرکت در این همایش تا 6 تیر سال جاری مهلت داشتند آثار خود را با محوریت حضرت ولیعصر(عج)، انتظار و فرج به دبیرخانه این همایش به نشانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه ارسال کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه آثار ارسالی شاعران علاقه مند به شرکت در این همایش از سوی داوران مورد بررسی قرار می گیرد که برگزیده اشعار در ویژه نامه ای به چاپ خواهد رسید، اضافه کرد: پنجمین همایش شعر انتظار 13 تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری زرندیه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این همایش ضمن اهدای هدایای نقدی به نفرات اول تا سوم، از صاحبان 10 اثر برگزیده با اهدای لوح تقدیر، تندیس همایش و جوایز ارزنده تقدیر می شود، خاطرنشان کرد: در این همایش شاعران جوان و پیشکسوت به قرائت آخرین سروده های خود در مدح و منقبت دوازدهمین امام شیعیان جهان، حضرت ولیعصر(عج) می پردازند.

 

محمودی فر در پایان هدف از برگزاری پنجمین همایش شعر انتظار را آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه به ویژه نسل جوان با ائمه اطهار(ع) عنوان کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 146017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha