راه‌اندازی 50 کانون در استان مرکزی/برپایی نمایشگاه «مسجدسنگر آسمانی»

راه اندازی 54 کانون فرهنگی در مساجد استان مرکزی و برپایی نمایشگاه «مسجد سنگر آسمانی» در همه استان های کشور همزمان با هفته جهانی مساجد از جمله برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از راه اندازی 54 کانون فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 358 کانون فرهنگی هنری در این استان فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت 19 کانون فرهنگی هنری تخصصی مذهبی، فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی در استان افزود: 11 خانه قرآنی دیجیتال نیز در استان فعالیت می کنند.

 

وی با بیان نقش و اهمیت خانه های قرآنی دیجیتال گفت: این خانه ها به منظور جذب جوانان و نوجوانان در راستای معرفی تارنما‌های مناسب و آموزشی راه اندازی شده و افراد را با فناوری نوین و تکنولوژی آشنا کرده و هدایت این قشر را به استفاده صحیح از اینترنت و عرضه محصولات پاک اینترنتی بر عهده دارند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در 31 مرداد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مسجد خبر داد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: این نمایشگاه با شعار "مسجد سنگر آسمانی" به طور همزمان در 31 استان کشور برگزار می شود و به معرفی فعالیت های این کانون ها و ایجاد بستری برای جذب اقشار جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان می پردازد.

 

وی تعداد اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را 18هزار و 500 نفر اعلام کرد.
پایان پیام/
 

کد خبر 147541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha