اعزام 428 مبلغ در اعیاد شعبانیه به مناطق مختلف گیلان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، با تاکید بر اینکه مبلغان باید اهداف حقیقی ظهور امام زمان(عج) را برای مردم تشریح کنند، گفت: بیش از 428 مبلغ در این ایام به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به خبرنگار شبستان گفت: سطح آگاهی جامعه به ویژه جوانان باید در زمینه نحله های انحرافی و جریان های نوظهور افزایش یابد.


وی با تاکید بر اینکه آحاد جامعه باید از اهداف شوم نحله های انحرافی مطلع شود، افزود: مبلغان و نهادهای فرهنگی باید اهداف حقیقی ظهور امام زمان(عج) را برای مردم تشریح کنند.


حجت الاسلام گلمیرزاده، تعیین زمان ظهور حضرت مهدی(عج) را از آسیب های جدی عنوان و خاطرنشان کرد: زیر سوال بردن شان و جایگاه مهدویت، معرفی نادرست از زمان حکومت امام زمان(عج) هم از دیگر آسیب های مهم پیرامون مهدویت است.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ادامه داد: اینگونه آسیب ها، مردم را از واقعیت ظهور دور می کند.


وی از اعزام 428 مبلغ در اعیاد شعبانیه در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد از مبلغان در بیش از هزار مسجد استان برنامه های ویژه ای را اجرا می کنند.


حجت الاسلام گلمیرزاده، سخنرانی آیت الله محمدی خراسانی از مدرسین حوزه علمیه قم در شهرستان های آستارا، تالش، رضوانشهر و رشت را از برنامه های ویژه این ایام عنوان و تصریح کرد: سخنرانی حجت الاسلام کلباسی از اساتید موضوع مهدویت در سالن یادگار امام(ره) رشت و احیا نیمه شعبان هم از دیگر برنامه های اعیاد شعبانیه است.


گفتنی است، اعزام مبلغ در استان در دو بخش تخصصی و عمومی است.

 


پایان پیام/

کد خبر 147797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha