جشن بزرگ جوان یاوران امام مهدی(عج) در قم برگزار می شود

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) از برگزاری جشن جوانان در قم با حضور هنرمندان همزمان با هفته جوان خبر داد.

سید مجید رضوی، مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) در گفتگو با خبرنگار شبستان در قم گفت: در راستای ترویج فرهنگ ناب تشیع و غنی سازی اوقات فراغت جوانان مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) طبق سنوات گذشته جشن بزرگ جوانان را برگزار می کنند.
 

وی تصریح کرد: هفت سال است که این جشن در استان قم برگزار می شود و حضور حداکثری جوانان را داریم که توانسته در میان جوانان جایی پیدا کند.
 

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) عنوان داشت: این جشن که با نام جوان یاوران امام مهدی(عج) برگزار می شود از چهره برجسته کشور هنری و سینمایی کشور استفاده خواهد شد.
 

رضوی اذعان داشت: در این جشن برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیار شادی برگزار خواهد شد که امید است مورد استقبال جوانان قرار گیرد.
 

وی با بیان اینکه سعی می کنیم در جشن اهل بیت(ع) طبق گفته امام صادق(ع) مراسم شاد برگزار کنیم، گفت: اگر در سطح استان در فواصل مختلف از این برنامه ها داشته باشیم مقداری از خلا کارهای شادی که جوانان دوست دارند برگزار شود، را پر خواهند کرد.
 

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) ادامه داد: در این برنامه تمامی جوانان استان دعوت هستند و می توانند در برنامه جشن خودشان شرکت کنند.
 

رضوی در خصوص سین برنامه های جشن، گفت: قرار است در این جشن قاری نونهال قرآن کریم به قرائت بپردازد و اجرای گروه تواشیح، سخنرانی یکی از مسئولان و استفاده از هنرنمایی هنرمند محبوب کشورمان احمد پورمخبر و خواننده کشورمان چنگیز حبیبیان از دیگر برنامه های این جشن است.
 

وی ادامه داد: در این مراسم تحویلدار از مداحان جوان استان به مداحی پرداخته و گروه کمدی و نمایشی نیز اجرای برنامه خواهند داشت و در پایان مراسم نور افشانی برگزار می شود.
 

مدیر مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) در خصوص زمان برگزاری این مراسم، گفت: جشن بزرگ جوانان از ساعت 20 روز سه شنبه 13 تیرماه در فضای باز فرهنگسرای جوان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 148144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha