برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه و احیاء در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه و مراسم احیاء در شب ولادت امام عصر (عج)در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد کوهساری، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت آخرین یادگار بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) آخرین منجی حق و عدالت حضرت مهدی (عج) بر تمام شیعیان برنامه، گفت: گرامیداشت اعیاد شعبانیه و مراسم احیاء نیز در شب ولادت امام عصر (عج)در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.


وی افزود: شب میلاد فردا شب (15 تیر) با سخنرانی حجت الاسلام محمد تقی طلوع از مشهد مقدس و مراسم احیاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار می شود.


کوهساری تصریح کرد: مراسم ویژه روز میلاد نیز جمعه (16 تیر)بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام طلوع و مداحی مداحان اهل بیت (علیهم السلام) برگزار خواهد شد.


پخش مستقیم دعای ندبه از شبکه سراسری در آستان مقدس امامزادگان آق امام آزادشهر

 

همچنین از برگزاری دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی محمد صاحب فیضی پنجشنبه (22 تیر) سال جاری در امامزاده عبدالله گرگان و مراسم دعای ندبه در روز جمعه (23 تیر) با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداح کشوری در امامزادگان آق امام آزادشهر پخش آن به طور مستقیم از شبکه سراسری خبر داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 148567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha