همایش "بررسی و نقد وهابیت" در گلستان برگزار می شود

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، از برگزاری همایش "بررسی و نقد وهابیت" در گلستان و همزمان با ایام الله دهه فجر و هفته وحدت خبر داد.

خسرو مزرعی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان در گلستان، گفت: همایش بررسی و نقد وهابیت با حضور علمای شیعه و سنی به صورت کارگاهی برگزار می شود.


وی، با اشاره به عظمت جهانی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دهه فجر را فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان های امام (ره) و انقلاب دانست و افزود: تکریم و تجلیل این دهه باشکوه و ایثار مردان و زنان مسلمان برای برپایی حکومت اسلامی مسئولیتی بزرگ و تاریخی است.


معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان، بازخوانی ماهیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی و همچنین تبیین و تقویت امید به آینده انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر عنوان کرد.


مزرعی، با اشاره به اهمیت هفته وحدت، خاطرنشان کرد: در این ایام نشست بزرگی با حضور چهره های تقریبی فعال استان اعم از شیعه و سنی، برگزار می شود.


وی، از اجرای طرح ملی شناسایی، معرفی و تجلیل از چهره های علمی و فرهنگی اهل سنت کشور خبر داد و افزود: همکاران ما در مرکز بزرگ اسلامی در صدد تکمیل بانک اطلاعاتی مفاخر و چهره های فرهنگی و تقریبی اهل سنت استان های گلستان و گیلان هستند.


پایان پیام/

کد خبر 15019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha