تنظیم بازار، مهم ترین اولویت در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه هاست

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، تنظیم بازار را مهم ترین اولویت دستگاه های اقتصادی کشور در راستای اجرای قانون هدمندسازی یارانه ها دانست.

حمیدرضا فروزنده، معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: با رشد 100درصدی نظارت و بازرسی در بخش های کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق و سوخت، خوشبختانه با کاهش 75درصدی تخلفات روبه رو هستیم.


وی بر ارائه آنالیز قیمت تمام شده کالا و خدمات در بخش های مختلف تأکید کرد و افزود: هر بخش باید به تفکیک قیمت تمام شده کالای تولیدی حوزه خود را ارائه دهد تا هر چه سریع تر قیمت ها شفاف سازی و تثبیت شود.
 

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، از جوجه ریزی بیش از 800 هزار قطعه در دی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: برای کنترل و رفع نیاز مردم استان در ماه های پایانی سال باید بیش از 500 تن مرغ ذخیره سازی شود.
 

فروزنده یادآور شد: اعطای کالابرگ برنج در اسفند سال جاری، سبد کالابرگ کارمندی و برپایی نمایشگاه ها و فروش های ویژه از برنامه های اجرایی برای تأمین نیاز مصرفی مردم در ایام نوروز است.


معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، با تقدیر از مشارکت و همراهی مسئولان در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها، خاطر نشان کرد: امید است با اجرای مطلوب این طرح شاهد گسترش عدالت در جامعه اسلامی و رضایتمندی مردم باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 15025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha