ساخت 30 سکوی نماز برای مسافران تابستانی در استان مرکزی

سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از ساخت 30 سکوی نماز در استان به منظور ارائه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد.

مجتبی رضوانی، سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با بیان این مطلب، گفت: راه اندازی پایگاه‌ های اطلاع‌رسانی برای راهنمایی مسافران در ورودی استان از دیگر اقدامات این اداره کل به منظور ارائه خدمات به مسافران تابستانی است.


وی ادامه داد: در این پایگاه ‌های اطلاع‌رسانی علاوه بر توزیع اقلام تبلیغاتی، محصولات صنایع دستی استان نیز به مسافران عرضه می‌شود.


سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افزود: تجهیز و آماده‌سازی 29 واحد نمازخانه و سرویس بهداشتی، استفاده از نیروهای تشکل‌های گردشگری برای اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران از جمله اقدامات این اداره کل در پایگاه های اطلاع رسانی است.


رضوانی تجهیز و آماده‌سازی موزه‌ها و اماکن تاریخی برای بازدید گردشگران و کشیک بیش از 50 نفر در سطح استان برای ارائه خدمات به گردشگران را از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر استان عنوان کرد.


وی برگزاری مراسم متعدد فرهنگی از جمله جشن تیرگان، اعیاد شعبانیه و افتتاحیه مسابقات ورزشی پاراگلایدر که با استقبال جمع زیادی از مهمانان و مسافران تابستان مواجه شد، را از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای تابستانه استان مرکزی است.


پایان پیام/

کد خبر 150895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha