بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از فردا ۲۵ تیرماه با شعار «قرآن،فرهنگ بیداری» با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود و تا ۲۵ مرداد به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر فلسفه برگزاری این نمایشگاه را حاکم شدن گفتمان قرآنی دانست و از تصویب شدن معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه هیئت دولت خبر داد. حجت الاسلام حمید محمدی معاون قرآنی وزیر ارشاد هم ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری نمایشگاه گفت: امسال 150 ناشر بین المللی از کشورهای مختلف در بخش بین الملل حضور دارند.
بیداری اسلامی، عترت و ولایت، نهج البلاغه، بحث غدیر، صحیفه سجادیه، بحث مهدویت، شعار سال تولید ملی و جشنواره آیات به عنوان بخش های موضوعی نمایشگاه قرآن است. بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به عنوان برترین پدیده دینی و قرآنی جهان اسلامی امسال شاهد برگزاری 500 نشست تخصصی خواهد بود.

اعجاز قرآنی، تحول در بخش دانشگاهی، پی گیری مبحث بیداری اسلامی با محوریت فلسطین، توسعه بخش بین الملل و احیاء بخش قرآن و فرهنگ ملل با حضور بیش از 50 کشور، از جمله ویژگی های نمایشگاه قرآن امسال است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 25 تیرتا 24 مردادماه همه روزه از ساعت 17 تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
پایان پیام/

 

کد خبر 151333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha