شهر قرآن روزانه یک ساعت به طور زنده از نمایشگاه بین‌المللی قرآن

شهر قرآن عنوان برنامه ای رادیویی از شبکه قرآن که روزانه یک ساعت به طور زنده از نمایشگاه بین‌المللی قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمودرضا ذکاوت، مدیر گروه قرآن، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی رادیو قرآن، در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت‌: رادیو قرآن با توجه به اینکه رسانه‌ای امید و آگاهی‌بخش هست امسال هم مانند سال‌های گذشته در برنامه نمایشگاه بین‌المللی قران حضور فعال دارد و ما از 25 شعبان تا آخرین روز نمایشگاه برنامه‌ای با عنوان «شهر قرآن» را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 21 تا 22 به صورت زنده پخش می‌شود و امیدوار هستیم که بتوانیم دستاوردهای جدید نمایشگاه بین‌المللی قرآن را از طریق صدا به گوش شنوندگان برسانیم.

ذکاوت تصریح کرد: هرچه قدر فعالیت بیشتر باشد مردم هم به ویژه در تهران استقبال بهتری خواهند داشت. سال گذشته استقبال خیلی خوب بود و رادیو قرآن روزانه دو ساعت برنامه داشت که ما از استقبال مردم تعجب کرده بودیم.

مدیر گروه قرآن، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی رادیو قرآن اظهار کرد: بخش مهمی از این برنامه‌ها به طرح ملی حفظ قرآن اختصاص داشت و امسال هم یک ساعت پخش زنده داریم و در طول ساعت برگزاری نمایشگاه نیز برنامه‌های مختلفی از طریق ارتباط‌گیری با نمایشگاه پخش می شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 151338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha