برپایی نمایشگاه احسان و نیکوکاری در استان مرکزی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برپایی نمایشگاه احسان و نیکوکاری در 4 شهر استان خبر داد.

محمد مهدی ناصری، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با بیان این مطلب، گفت: ماه رمضان ماه خود‌سازی، توجه و رسیدگی به امور نیازمندان است.


وی با بیان اینکه باید در ماه ضیافت الهی بیش از پیش به امور نیازمندان رسیدگی شود، افزود: بر پایی این نمایشگاه ها بستری مناسب در راستای تحقق این امر مهم است.


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار کرد: این نمایشگاه‌ ها در 4 شهرستان اراک، ساوه، شازند و خمین و همزمان با ماه مبارک رمضان گشایش خواهد یافت.


ناصری با بیان اینکه هدف از بر پایی نمایشگاه‌های احسان و نیکوکاری در آستانه ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان است، افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای توجه به نیازمندان، اکرام و اطعام آنان با حضور اقشار جامعه است.

 

وی بر پایی سفره‌های آسمانی، اکرام ایتام و ثبت‌نام از حامیان به منظور کمک به یتیمان و اطعام نیازمندان، اجرای طرح مفتاح ‌الجنه را از دیگر اقدامات این نهاد دانست و گفت: این موارد نیز با هدف سرکشی به خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی همچنین از برپایی سفره‌های آسمانی در ماه ضیافت الهی خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.


ناصری اضافه کرد: در این طرح حامیان، خیران و مسئولان استان با حضور در منازل نیازمندان افطار می‌کنند.


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد: با مساعدت خیرین و نیکوکاران استان در ماه مبارک رمضان امسال نیز بتوانیم همچون سال‌های گذشته یاری ‌گر و خدمت‌رسان محرومان وباشیم.


پایان پیام/

کد خبر 151561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha