برگزاری مراسم افتتاحیه بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم

معاون بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به حضور 35 غرفه دانشگاهی در نمایشگاه قرآن از برگزاری مراسم افتتاحیه این بخش خبر داد.

محمود موسوی با اشاره به حضور جمعی از مسئولان وزارت علوم و وزارت بهداشت در افتتاح بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن به خبرنگار شبستان گفت: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام قریشی معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر قربانی قائم‌مقام وزیر علوم، دکتر آیتی معاون فرهنگی وزارت بهداشت، نقی‌پورفرد رییس پژوهشگاه مدیریت اسلامی امشب ساعت 21 و 15 دقیقه برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که بخش دانشگاهی امسال با رویکرد محتوایی و با توجه به فضای کم نمایشگاه برگزار می‌شود، ادامه داد: با همکاری ستادهای شورای هماهنگی فعالیت‌ فرهنگی در دانشگاه‌ها مقرر شده تمام بخش‌های ستاد با دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در نمایشگاه آثار خود را ارایه دهند.

 

موسوی اظهار داشت: بهترین آثار پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی در نمایشگاه قرآن در قالب 35 غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معاون بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: 9 شاخص اصلی برای حضور مجموعه‌های دانشگاهی در نمایشگاه قرآن در نظر گرفته شده است.

وی در این‌باره تصریح کرد: داشتن نهادهای مستقل دانشجویی برای فعالیت قرآنی، خلاقیت و نوآوری، پژوهش‌های میان‌رشته‌ای، توجه به سؤال سال، بیداری اسلامی از جمله شاخص‌های در نظر گرفته شده برای حضور در نمایشگاه قرآن هستند.

پایان پیام/
 

کد خبر 153323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha