اهداف و نتایج طرح هدفمند کردن یارانه باید برای مردم تشریح شود

استاندار کرمانشاه، تأکید کرد: دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به تشریح اهداف و نتایج پربار طرح هدفمند سازی یارانه ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه، عصر روز گذشته(6 بهمن) در جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه ها، اظهار داشت: دستگاه های ذی ربط به ویژه شرکت های آب، برق و گاز باید با اطلاع رسانی درست و به موقع، اهداف و نتایج مثبت طرح هدفمندسازی یارانه ها را به اطلاع مردم برسانند.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح دارای اثرات پرباری است بنابراین اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای آن ضروری و تأثیر گذار است.

 

رئیس شورای اداری استان کرمانشاه، بر نظارت بیشتر برای ارتقای کیفیت پخت نان در شهرهای استان تاکید کرد و گفت: تلاش بیشتر برای ارتقای کیفیت پخت نان در استان ضروری است بنابراین دستگاه های ذی ربط باید نظارت خود را در این راستا افزایش دهند.

 

مهندس هاشمی بیان کرد: با توجه به اینکه خاک استان کرمانشاه از لحاظ آهن و روی مقداری ضعیف است بنابراین ضرورت دارد که در پخت نان مواد ضروری مانند آرد نخود اضافه شود تا کمبود این مواد معدنی ضروری برای سلامت مردم این منطقه رفع شود.

 

وی با تأکید بر تلاش در جهت حل مشکلات و نیازهای استان، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که کار سخت انسان ها را از یکدیگر متمایز می سازد بنابراین مدیران باید نهایت تلاش و جدیت خود را در این راستا به کار گیرند.

 

استاندار کرمانشاه، با اشاره به وجود پتانسیل های قوی در استان برای توسعه بخش پروار بندی و دامپروری، افزود: استان کرمانشاه در این زمینه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی است اما متاسفانه در این خصوص اقدمات خوبی صورت نگرفته بنابراین ضرورت دارد که هر چه سریعتر طرح جامع توسعه این بخش تهیه و ارائه شود.

 

هاشمی، در پایان بر انجام اقدامات لازم برای ذخیره سازی میوه، گوشت قرمز و سفید و همچنین جلوگیری از هرگونه گران فروشی برای ایام نوروز تأکید کرد.

 

گفتنی است، در این جلسه کمیته های بازرگانی، سوخت، حمل و نقل، کشاورزی و اطلاع رسانی به بیان گزارش اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها در استان پرداختند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 15339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha