توزیع اقلام فرهنگی در بین کانون های مساجد استان مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از توزیع کلام الله مجید و کلام مولای متقیان در بین کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک ترویج فرهنگ قرآنی، تبیین کلام گوهر بار مولای متقیان حضرت علی(ع) و امام سجاد(ع) در بین افراد جامعه را ضروری دانست و گفت: در همین راستا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اقدام به تهیه و توزیع این کتب در بین کانون های مساجد کرده است.


وی با اشاره به برگزاری مراسم های مختلف دعا و نیایش در شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان در مساجد با حضورگسترده اعضای کانون ها، گفت: توزیع مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه به منظور بهره گیری شرکت کنندگان از این جلسات مذهبی و قرائت ادعیه ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت های این دبیرخانه در ماه ضایفت الهی بوده است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش از اهداء 40 جلد قرآن بنی رضی، که به سفارش ستاد عالی کانون های مساجد کشور تهیه شده، در بین مسئولان استان خبر داد و گفت: این قرآن نفیس به خط نسخ توسط استاد بنی رضی نگاشته شده است.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: در راستای اجرای طرح تلاوت نور در مساجد و همچنین برگزاری جلسات قرائت قرآن سی روز سی نور نیز یک هزار جلد کلام الله مجید در بین کانون های مجری این طرح در استان مرکزی توزیع شده است.


وی هدف از توزیع کتاب های قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان در بین کانون ها را ترویج فرهنگ دینی و و معارف نورانی اسلام دانست و گفت: وجود این گونه کتب در مسجد ضروری است و راهی برای انس هر چه بیشتر افراد با قرآن، ادعیه و کلام بزرگان است.

 

پایان پیام/

کد خبر 155723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha