تجلیل از یکصد ائمه جماعت فعال در اجرای طرح تفسیر همراه در همایشی سراسری

مسئول اداره قرآن ستاد نظارت بر کانون های مساجد از تجلیل از یکصد ائمه جماعات فعال در اجرای طرح تفسیری همراه در کنار استادان و تالیان نور همزمان با همایشی سراسری در 18 اسفند خبرداد.

علی فربین، کارشناس مسئول دفتر قرآن و عترت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اعلام برگزاری همایش تجلیل از ائمه جماعات فعال در اجرای طرح تفسیر همراه به خبرنگار شبستان گفت: علاوه بر ائمه جماعات، استادان فعال و تالیان نور در سراسر کشور همزمان برگزاری این همای در 18 اسفند مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی با بیان این مطلب که از هریک از گروه مذکور یکصد نفر در این همایش تجلیل می شوند، اظهارکرد: رایزنی برای اعطای هدایا نفیس به این افراد هنوز ادامه دارد اما در حال حاضر بسته نرم افزارهای قرآنی و بن خرید فرهنگی برای اعطا در نظر گرفته شده است.

فربین با اشاره به اعلام فراخوان "آسیب شناسی آموزش قرآن در جلسات مساجد" تصریح کرد: این فراخوان با دو محور محتوای آموزشی و مدیریت منابع انسانی در جلسات قرآنی مساجد اعلام شده و در کنار جمع آوری مقالات ارسالی به دبیرخانه، برای ارائه مقالات تخصصی به کارشناسان مرتبط سفارش داده است.

مسئول دفتر قرآن و عترت ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد ادامه داد: اجرای طرح حاملان وحی، برگزاری دوره های آموزشی، جشنواره ها و همایش ها و طراحی برنامه آموزشی مفاهیم و واژگان قرآنی از دیگر اقداماتی است که این دفتر زمینه های انجام آنها را در دست بررسی دارد.

وی با اعلام برگزاری جشنواره قرآنی "مدهامتان" در دهه پایانی بهمن یادآور شد: این جشنواره ویژه گروه سنی جوان و در رشته های حفظ کل، قرائت، مفاهیم و نهج البلاغه از 27 تا 29 بهمن به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 15813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha