کادرسازی در عرصه های فرهنگ دینی جامعه، ضروری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش، تربیت نیروهای خلاق برای خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام و قرآن را از مهم ترین اهداف دبیرستان صدرا عنوان کرد و گفت: کادرسازی در عرصه‌های فرهنگ دینی جامعه ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس صباحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش به خبرنگار شبستان گفت: توجه به مسائل دینی و اخلاقی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.


حجت الاسلام صباحی، کادرسازی در عرصه‌های فرهنگ دینی جامعه را مهم دانست و تصریح کرد: استفاده از ابزارها و روش‌های تبلیغی نوین دین برای نوجوانان و جوانان باید سرلوحه کارها باشد.

 

وی تعمیق باورهای دینی در بین نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی را از مهم ترین سیاست های راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی دانست و افزود: دبیرستان علوم و معارف اسلامی، شجرۀ طیبه ای است که به برکت انقلاب اسلامی بنا شده است.


حجت الاسلام صباحی، تربیت نیروهای خلاق برای خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام و قرآن را از مهم ترین اهداف دبیرستان صدرا عنوان و خاطرنشان کرد: گسترش روحیه معنویت در بین نوجوانان و جوانان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از دیگر اهداف تاسیس این مدارس است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تاسیس دبیرستان علوم و معارف اسلامی اشاره و اذعان کرد: "اگر برای من میسر بود، همه فرزندان خودم و کسانی را که به آنها دسترسی داشتم و یا با من مشورت می کردند را توصیه می کردم که در چنین مدارسی تحصیل کنند".

 

پایان پیام/ 

کد خبر 158190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha