نخبگان بسیجی  ظرفیت مدیریتی خود را بالا ببرند

سیاسی: سردار عزیز جعفری در همایش پایگاه ویژه­ی علمی- فرهنگی علم­الهدی از نخبگان بسیجی خواست ظرفیت­های مدیریتی خویش را علاوه بر امور علمی، معنوی و بصیرتی بالا ببرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار 'محمد علی جعفری' روز جمعه در هفدهمین همایش سالیانه­ی "کانون­های دانش­پژوهان نخبه" ی بسیجی و پایگاه ویژه­ی "علم­الهدی"  ضمن دریافت 15 مدال رنگین االمپیادهای کشوری و جهانی اعضا این کانون­ها به نیابت از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: "به برکت وجود نیروهای انقلابی و نخبه در کشور اختراعاتی انجام شده که به زودی نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.".
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این نکته که اعضای نخبه­ی این مجموعه و همه­ی نخبگان بسیجی باید در کنار فعالیت های علمی- پژوهشی و جدا از مباحث معنوی و بصیرتی به ارتقاء در توان مدیریتی خود بیفزایند؛ گفت: "شما باید با کسب تجربیات مدیریتی درآینده نزدیک جایگاه­های مدیریتی کشور را در بخش­های مختلف به دست آورید تا مدیریت کلی حرکت کشور به دست نیروهای مومن و با تفکر بسیجی باشد. سال­های زیادی شاهد تسلط تفکر و مدیریت غیرانقلابی و بسیجی بودیم و نبود این تفکر می توانست حرکت و مسیر دیگری را به غیر از مسیر اصلی انقلاب ایجاد کند.".
وی با اشاره به چشم انداز جمهوری اسلامی در آینده گفت: "بدون انگیزه الهی دست یابی به چشم انداز آینده وجود ندارد و نیروهای انقلابی که خداوند استعداد ذاتی دانش و هوش را در آنها به ودیعه سپرده در سایه مجاهدت، تلاش و تفکر بسیجی مدیریت جامعه را به عهده بگیرند.".
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از اسم زیبای این پایگاه، دانشجوی شهید
"علم الهدی" را الگوی استعداد و انگیزه الهی در راه اهداف بلند انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: "نخبه در کشور زیاد داریم ولی الگوی برخی از آنها غرب و آمریکا است چرا که مؤلفه­های دیگر حرکت در این مسیر را ندارند و الگوی شما جوانان باید افرادی مانند علم­الهدی­ها باشد.".
"کانون های دانش پژوهان نخبه" ی بسیجی دارای سه شعبه در محلات ری، نازی آباد و شکوفه ی تهران است و از سال 1372 در راستای عملیاتی شدن منویات امام راحل ره مبنی بر جهاد علمی توسط چندی از نخبگان در جنوب شهر تهران تأسیس شده است. لازم به ذکر است این نخبگان بسیجی در سال 81 با توجه به شرایط خطیر سیاسی آن روزهای دوم خرداد نیز  14 مدال خویش را طیّ جلسه ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان اهداء کرده بودند. همچنین احداث اولین گلخانه ی خورشیدی کشور، اختراع زیردریایی رعد1 و پاره ای از فعالیت های فرهنگی- رسانه ای حاصل تلاش های دانش آموختگان این کانون ها و پایگاه ویژه ی ناحیه ی ابوذر (منطقه 19) تهران است.
گفتنی است در آخر این همایش که با حضور نخبگان بسیجی، اولیای آنها و مقامات لشکری و کشوری برگزار گردید؛ نامه­ی نخبگان بسیجی به رهبر فرزانه­ی انقلاب اسلامی مبنی بر بیعت دوباره و همیشگی نخبگان با ولایت مطلقه­ی فقیه نیز توسط "مسعود شفاهی" مدال­آور المپیادهای کشوری و جهانی ریاضی قرائت شد.
کد خبر 1582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha