مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شب میلاد

مسئول کانون فرهنگی هنری عمار یاسر از برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی با مشارکت هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در شب میلاد این امام بزرگوار خبر داد.

پروانه رحیمی، مسئول کانون فرهنگی هنری عمار یاسر در گفتگو با خبرنگار شبستان در قم با اعلام این خبر گفت: این جشن با هدف آشنایی بیشتر بچه ها با مقام و جایگاه این امام بزرگوار در مسجد محل فعالیت این کانون که مزین به نام امام حسن مجتبی (ع) نیز می باشد، برگزار می شود.


وی افزود: در این مراسم که با همکاری هیئت امنای مسجد برگزار می شود، کیکی جهت جشن میلاد در نظر گرفته شده و مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء فردا جمعه 14 رومضان و مصادف با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری عمار یاسر تصریح کرد: مداحی و سخنرانی پیرامون شخصیت آن حضرت از جمله برنامه های این مراسم می باشد که البته این جشن مزین به حضور برخی از قاریان نام آشنای استانی نیز می باشد.


رحیمی با اشاره به عضویت بیش از 100 نفر از بانوان و دختران در این کانون، ادامه داد: در خلال این جشن از دختران دانش آموز عضو در این کانون که در سال تحصیلی موفق به کسب معدل های بالایی شده اند با اهدای جایزی تجلیل می شود.


پایان پیام/

کد خبر 158566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha