افتتاح نمایشگاه رمضان در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برپایی نمایشگاه رمضان، همزمان با پانزدهمین روز از ماه ضیافت الهی در این استان خبر داد.

محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از 15 تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان در سه شهرستان اراک، ساوه و خمین دایر خواهد بود.


وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ها 95 غرفه ایجاد می شود، ادامه داد: از این تعداد 45 غرفه آن در اراک و مابقی در دو شهرستان دیگر استان دایر می شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: در این نمایشگاه ها تولیدات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل صنایع دستی و مواد غذایی با 10 درصد تخفیف ارایه می شود.


ولیئی برپایی مسابقات فرهنگی و نمایش های عروسکی را از برنامه های جانبی در نمایشگاه رمضان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان عنوان کرد.


وی خاطر شان کرد: در این نمایشگاه سه غرفه مخصوص طرح اکرام ایتام، یک غرفه برای بیماران سرطانی و یک غرفه نیز برای آزادی زندانیان در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه رمضان شامگاه 14 مرداد ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی اراک با حضور مسوولان استان افتتاح و تا 21 رمضان از ساعت 18 تا 23 برای بازدید علاقمندان دایر است.


پایان پیام/

کد خبر 159056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha